DOSTAWA
Kiedy Państwo wyślecie moją przesyłkę?
Zazwyczaj zamówienie jest wysyłane w ciągu doby (w dni powszednie poza ustawowo wolnymi dniami świątecznymi). Jednakże warunkiem jest, że produkt mamy w magazynie. Jeżeli natomiast w momencie składania zamówienia produktu nie mamy na składzie, wówczas zanim przesyłka opuści nasz magazyn najczęściej trwa to 48 godzin. 

Jakie są dostępne opcje wysyłkowe?
Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem firm kurierskich  DHL. 

Korzystając z serwisu DHL – Home Delivery przesyłki doręczane są przez kurierów do Państwa domu, a Service Point dostarcza paczki bezpośrednio do przedstawicieli. 

Co się stanie, jeśli nie odbiorę mojej przesyłki od przedstawiciela?
Jeśli przesyłka nie zostanie nigdy odebrana od Państwa przedstawiciela, wówczas po upływie 14 dni automatycznie zostanie ona zwrócona na nasz adres. Za taki zwrot pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 135PLN. Nieodebranie przesyłki nie jest uznawane za skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy. 

Ile wynoszą koszty wysyłki?
Nasze koszty wysyłkowe zależą od masy i wielkości produktów. Jeżeli dostawa może być zrealizowana za pośrednictwem przedstawiciela, granica od której dostawa jest zwolniona z kosztów frachtu wynosi 1338PLN, nie dotyczy to jednak niektórych produktów specjalnych, które są ograniczone wagą lub rozmiarem. Przykładami są wykaszarki i kosiarki samojezdne / traktory ogrodowe.
Wszystkie dostępne alternatywne opcje wysyłkowe i koszty Państwo zawsze widzą przy dokonywaniu płatności. 

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
W momencie gdy przetworzymy i wyślemy Państwa zamówienie, otrzymają Państwo wiadomość mailową zawierającą link do śledzenia, za pomocą którego będą Państwo mogli śledzić swoją przesyłkę. 

Jak długo przesyłka może leżeć u przedstawiciela?
W przypadku firmy DHL czas oczekiwania wynosi 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do przedstawiciela. 

Nie dostałem (-am) SMS-owej awizacji mojego zamówienia, co mam to zrobić?
Czy przypadkowo nie wprowadzili Państwo niewłaściwego numeru telefonu do awizacji lub wręcz nigdy go nie otrzymali?
Nie ma problemu, zawsze mogą Państwo odebrać swoją przesyłkę, posługując się dowodem tożsamości oraz czterema ostatnimi cyframi numeru identyfikacyjnego przesyłki.

INNE
Jak długo utrzymują Państwo otwarty zakup?
Otwarty zakup utrzymujemy przez 14 dni od momentu otrzymania/ odbioru produktu. Otwarty zakup nie dotyczy opakowań uszkodzonych ani produktów, które zostały zamówione specjalnie, takich jak np. zestaw naklejek Husqvarna Automower 

Jakie obowiązują godziny otwarcia?
Nasze godziny otwarcia są następujące: Poniedziałek – piątek: 08:00-17:00
Soboty: 10:00-14:00
Niedziele: Zamknięte
Dni ustawowo wolne od pracy: Zamknięte 


Kiedy otrzymam kod PIN do mojej kosiarki Automower?
Jeżeli kosiarka Automower zostanie zakupiona u nas drogą internetową, kod PIN zostanie wysłany do Państwa mailem w tym samym czasie, w którym robot opuszcza nasz magazyn. Prosimy po prostu sprawdzać swoją mailową skrzynkę odbiorczą! 

Do jakich krajów wysyłacie Państwo swoje produkty?
Nasze produkty wysyłamy na cały świat.

Czy muszę mieć konto, aby robić zakupy?
Nie, do tego, aby robić u nas zakupy, konto klienta nie jest wymagane. Jeżeli jednak klient ma takie konto, wówczas jest na nim zapisywana historia zamówień. 

Jak mogę zapłacić?
U nas można w łatwy sposób zapłacić za pomocą też zapłacić kartą kredytową VISA lub Mastercard, a także skorzystać z serwisu płatniczego PayPal. 

Czy można zamówić towar u Państwa i wysłać go do innego odbiorcy?
tak, możesz to wybrać w menu kasy.

Gdzie jest najbliższy punkt wydawania przesyłek?
 Aby znaleźć najbliższego przedstawiciela firmy DHL,  należy kliknąć na następujący link i wpisać swój numer kodu pocztowego. 

Nie mogę znaleźć właściwej części zamiennej, z kim mogę się skontaktować?
Prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pomocą czatu, maila lub telefonu, a pomożemy znaleźć poszukiwaną przez Państwa część zamienną.

Czy podane ceny zawierają VAT, czy nie?
Jeżeli nie podano nic innego, wszystkie ceny podane w sklepie internetowym zawierają 25% szwedzkiego podatku VAT.
Jeśli dokonują Państwo zakupów w kraju nienależącym do UE lub robią to Państwo w imieniu firmy, podatek VAT jest wówczas odliczany w momencie dokonywania zapłaty.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przetworzone?
W momencie, gdy zamówienie zostanie potwierdzone, wówczas na Państwa mailową skrzynkę odbiorczą musi zostać wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości mailowej, zawierającej potwierdzenie zamówienia, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Mam problem ze złożeniem zamówienia, co mam zrobić?
Zapraszamy do wypróbowania innej metody płatności lub prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie, mailowo lub za pomocą czatu, a my Państwu pomożemy.

Zwroty i reklamacje
Jak wygląda tok postępowania w przypadku reklamacji?
Jeżeli otrzymali Państwo towar wadliwy lub błędny, prosimy o złożenie reklamacji. W tym celu prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem poniższego formularza, podając numer zamówienia i zamieszczając opis swojej sprawy.

Jeżeli Państwa towar został uszkodzony w transporcie, prosimy przesłać nam zdjęcia produktu. Ułatwi to postępowanie i zaoszczędzi czas wszystkim zainteresowanym stronom. 

Jak długo trwa zwrot?
Na rozpatrzenie sprawy rezerwujemy czas do 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Lecz zazwyczaj odbywa się to w ciągu jednego dnia. 

Ile kosztuje zwrot?
W przypadku odstąpienia od umowy, odpowiedzialność za wysyłkę zwrotną spoczywa na Państwu. To Państwo wybierają firmę kurierską, za pomocą której chcą Państwo wysłać pakunek, jednak ważne jest, aby był on wysłany jako przesyłka firmowa.

Jeżeli to my wyślemy niewłaściwy produkt, oczywiście to my będziemy odpowiedzialni za koszty przesyłki i to my zapewnimy pomoc w sporządzeniu listu przewozowego. 

Jak dokonać zwrotu?
Na odstąpienie od umowy/ prawo do zwrotu Państwo mają 14 dni od momentu otrzymania lub odebrania zamówienia. Zwrot przesyłki należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy transportowej na adres podany w formularzu zwrotu.

Nie mamy możliwości odbioru paczek w punktach wydawania przesyłek, jeżeli jednak tak by się zdarzyło, od należnej kwoty zwrotu potrącamy opłatę wynoszącą 135PLN. Dlatego przez wzgląd na Państwa i na nas, zwracany towar prosimy wysyłać jako przesyłkę firmową. 

Czy zwrotu mogę dokonać w sklepie, pomimo tego, że zakup dokonany został drogą internetową?
Oczywiście, w ten sposób też można tego dokonać. Zwrot kosztów nastąpi jednak za pomocą takiej samej metody płatności, jaka wybrana została przy składaniu zamówienia. 

Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka zostanie uszkodzona w transporcie?
WIDOCZNE/ NIEWIDOCZNE SZKODY TRANSPORTOWE: Widoczne szkody transportowe należy zgłosić bezpośrednio do kierowcy, jeszcze przed potwierdzeniem odbioru towaru przez klienta. Następnie klient składa reklamację w naszym dziale obsługi klienta. Jeśli szkody widoczne nie zostaną zgłoszone przy odbiorze, odszkodowanie nie przysługuje.

Niewidoczne szkody transportowe należy zgłaszać najpóźniej w czasie pięciu dni roboczych od potwierdzenia odbioru dostawy bezpośrednio w naszym dziale obsługi klienta. Po tym czasie żadne odszkodowanie nie przysługuje. We wszystkich formach szkód transportowych wymagamy, aby nasz dział obsługi klienta otrzymał dokumentację fotograficzną szkody.

ZA POŚREDNICTWEM PRZEDSTAWICIELA: Jeśli Państwa przesyłka będzie uszkodzona w momencie odbioru, należy odmówić jej przyjęcia i poprosić przedstawiciela o złożenie reklamacji u przewoźnika. Następnie należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby reklamację złożyć bezpośrednio u nas. 

Przez jak długi czas mam prawo odstąpić od umowy?
Oferujemy możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni zgodnie z Ustawą (2005:59) o umowach zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Towar musi zostać zwrócony w stanie praktycznie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu.

W przypadku produktów zaplombowanych plomba zabezpieczająca musi być nienaruszona. W razie zerwania plomby zwracany towar będzie uważany za używany i zastrzegamy sobie prawo do obniżenia jego ceny o kwotę odpowiadającą pomniejszeniu wartości towaru. Koszty frachtu zwrotnego ponosi klient, który musi być w stanie na żądanie dowieść tego, że towar został odesłany. A zatem zawsze należy uzyskać pokwitowanie nadania przesyłki wystawione przez firmę przewozową. 

Mój produkt przestał funkcjonować w okresie gwarancyjnym. Co mam zrobić?
Produkty Husqvarna można przekazywać do naprawy/ serwisu we wszystkich autoryzowanych warsztatach, niezależnie od tego, gdzie dany produkt został zakupiony.

Co mam zrobić, aby wymienić towar?
Życzą Państwo sobie wymienić towar, ponieważ przypadkowo zamówiony został niewłaściwy produkt? A może wielkość była nieodpowiednia? Jeżeli chcą Państwo skorzystać z opcji zakupu otwartego, prosimy się z nami skontaktować. Produkt, który zechcą Państwo zwrócić prosimy nam odesłać, a następnie prosimy zamówić prawidłowy artykuł za pomocą naszej strony internetowej.
Zwrotu należności za towar, który zechcą Państwo wymienić, dokonamy po jego otrzymaniu.
Zaloguj się