Are you in the right place?
Select country
- Denmark - DKK
- Finland - EUR
- Italy - EUR
- France - EUR
- Spain - EUR
- Germany - EUR
- Poland - PL
- Sweden - SEK
- Austria - EUR
- Belgium - EUR
- Bulgaria - EUR
- Cyprus - EUR
- Czech Republic - EUR
- Estonia - EUR
- Greece - EUR
- Hungary - EUR
- UK - GBP
- Ireland - EUR
- Latvia - EUR
- Lithuania - EUR
- Luxembourg - EUR
- Malta - EUR
- Netherlands - EUR
- Norway - NOK
- Portugal - EUR
- Romania - EUR
- Rest of World - EUR
- Slovakia - EUR
- Slovenia - EUR
- Switzerland - EUR
Sklep internetowy Gplshop jest prowadzony przez firmę Entreprenadbutiken AB nr org.: 556553-4566. Poniżej mogą Państwo znaleźć pełną treść naszego regulaminu zakupów i polityki ochrony danych:
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zapewniamy możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni zgodnie z Ustawą (2005:59) o umowach zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa.
Towar musi zostać zwrócony w stanie praktycznie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów zaplombowanych plomba zabezpieczająca musi być nienaruszona.
W razie zerwania plomby zwracany towar będzie uważany za używany i zastrzegamy sobie prawo do obniżenia jego ceny o kwotę odpowiadającą pomniejszeniu wartości towaru.
Koszty frachtu zwrotnego ponosi klient, który musi być w stanie na żądanie dowieść tego, że towar został odesłany. A zatem zawsze należy uzyskać pokwitowanie nadania przesyłki wystawione przez firmę kurierską.
Jeżeli będą Państwo chcieli skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +4631- 24 30 15 lub pod adresem mailowym info@gplshop.se w celu zgłoszenia rezygnacji z zakupu.
Za pośrednictwem poczty elektronicznej prześlemy Państwu formularz z adresem, pod który należy zwrócić towar oraz informację dotyczącą sposobu postępowania. Jeśli zechcą Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konieczne jest powiadomienie nas o tym fakcie zgodnie z prawem szwedzkim. Z tego względu zwroty dokonane bez uprzedniego powiadomienia zostaną odrzucone.
Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie osób prywatnych, a nie firm.
Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku zestawów naklejek do kosiarek Automower, które nie podlegają zwrotowi, gdyż są produkowane zgodnie z życzeniami klienta.
Wytyczne dotyczące zwrotu i wymiany produktów, umożliwiające uniknięcie potrąceń z tytułu obniżenia wartości:
• Towar musi zostać zwrócony w stanie praktycznie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów zaplombowanych plomba zabezpieczająca musi być nienaruszona .
• Żądanie wymiany / odstąpienia od umowy zostało przez nas odebrane w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki. Następnie należy dopilnować, abyśmy otrzymali towar w ciągu kolejnych 14 dni.
• Towar/towary muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, które nie może być uszkodzone i musi zawierać całą pierwotną zawartość.
• Towar/towary nie mogą być zmontowane, używane ani nie mogą w jakikolwiek inny sposób odbiegać od swojego pierwotnego stanu.
• Zawsze należy sprawdzić, czy zamówienie zostało prawidłowo zrealizowane, porównując numery artykułów otrzymanych produktów z dołączonym dowodem zakupu bez naruszania opakowania.
• Nieodebranie przesyłki nie jest uznawane za skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.
• Koszty frachtu zwrotnego ponosi klient, który musi być w stanie na żądanie dowieść tego, że towar został odesłany. A zatem zawsze należy uzyskać pokwitowanie nadania przesyłki wystawione przez firmę kurierską.
• Postępowanie w przypadku zwrotu towaru trwa do 14 dni.
2. Plombowanie towarów:
W zależności od sposobu pakowania towary są plombowane na różne sposoby. Najczęściej stosuje się zamknięcie w plastikowym worku. Elektroniczne części zamienne są często plombowane za pomocą etykiety lub specjalnej taśmy. Przykładowy wygląd takiego sposobu plombowania przedstawiamy poniżej:
3. Jak dokonać zwrotu towaru
Zwracany towar należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres podany w formularzu zwrotu. Nie mamy możliwości odbioru paczek w punktach wydawania przesyłek, jeśli jednak do tego dojdzie, potrącamy 30 EUR od kwoty przeznaczonej do zwrotu. Najkorzystniej dla Państwa i dla nas będzie zatem wysłać zwracany towar jako przesyłkę firmową lub podobną. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty poniesione w związku z nieodpowiednim pakowaniem. Koniecznie należy więc dopilnować, aby towar został dobrze zapakowany.
Po zatwierdzeniu zwrotu towaru zwracany jest całkowity koszt produktu bez kosztu wysyłki.
4. Zwrot środków
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy są Państwo uprawnieni do otrzymania zwrotu należnych środków w ciągu 14 dni od dnia odebrania zwrotu przez Gplshop. Zwrot należności zostanie dokonany za pomocą takich samych środków, jakie zostały użyte podczas zakupu.
5. Wymiana towaru
Chcą Państwo wymienić towar, ponieważ przypadkowo został zamówiony niewłaściwy? A może rozmiar nie był odpowiedni? Prosimy o kontakt, jeśli chcą Państwo skorzystać ze swojego prawa do zwrotu towaru, odesłać towar przeznaczony do zwrotu, a następnie dokonać poprawnego zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Po otrzymaniu towaru, który chcą Państwo wymienić, dokonamy zwrotu środków uiszczonych za ten towar.
6. Prawo do zwrotu towaru
Zapewniamy możliwość skorzystania z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni. Prawo do zwrotu zakupionego towaru oznacza, że otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z użytkowania towaru i dokonania jego zwrotu w określonym terminie.
Prawo do zwrotu nie dotyczy towarów, których opakowanie zostało naruszone lub które były używane.
Adres do zwrotu towarów jest następujący:
GPLSHOP.SE
C/O Entreprenadbutiken AB
Transportgatan 39
422 46 Hisings Backa
Szwecja
(Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konsumenta)
Link do formularza odstąpienia od umowy: Konsumentverket ångerblankett
7. Wysyłka i dostawa
Na terenie krajów UE dostawy z naszej firmy realizowane są za pośrednictwem Poczty Szwedzkiej (Posten) oraz firmy kurierskiej DHL, zgodnie z zasadami określonymi poniżej. Zamówienia opuszczają naszą firmę w ciągu 1-3 dni. W przypadku ewentualnego opóźnienia w dostawie, jako klient masz prawo odstąpić od zakupu. Koszty wysyłki zależą od wagi, rozmiaru i miejsca docelowego. Wybrany towar wysyłamy bezpłatnie. Dokładne koszty wysyłki podane są w polu „Do kasy” przed dokonaniem zakupu. Poczta/DHL: Całkowity czas dostawy: 2-6 dni roboczych. Należy pamiętać, że w trudno dostępnych i słabo zaludnionych obszarach czas dostawy może być dłuższy niż czas podany poniżej.
Czas oczekiwania u przedstawiciela firmy przewozowej wynosi 10 dni.
W przypadku krajów spoza UE jest doliczana opłata importowa i VAT z tytułu importu przez firmę transportową.
8. Uszkodzenia powstałe podczas transportu
Wszelkie reklamacje dotyczące transportu muszą być zgłaszane za pośrednictwem firmy DHL. Aby złożyć reklamację, należy zastosować się do wskazówek poniższej instrukcji.
Należy odwiedzić stronę internetową firmy DHL. W zakładce Kontakta oss (Skontaktuj się z nami) prosimy wybrać Reklamation inrikes (Reklamacje krajowe) – a następnie należy zarejestrować reklamację. W tym celu należy wypełnić formularz i wysłać go. Firma DHL powinna się z Państwem skontaktować w ciągu 1–2 dni roboczych.
Ewentualnie można zadzwonić do DHL pod numer telefonu 0771-345 345
9. Części zamienne
Części zamienne nie wchodzą w skład naszego podstawowego asortymentu towarowego. Części te są zamawiane na życzenie klienta po złożeniu przez niego zamówienia. Czas uzyskania części zamiennych od dostawcy wynosi zazwyczaj 2–5 dni. Towar jest następnie wysyłany z naszego sklepu w ciągu 1–3 dni roboczych. Nie ma możliwości anulowania zamówienia na części zamienne.
Prosimy zwrócić uwagę, że w przypadku resztek towaru u naszego dostawcy, czas dostawy części zamiennych może się różnić.
W przypadku, gdy sklep internetowy Gplshop nie będzie w stanie dostarczyć towaru w uzgodnionym czasie, wówczas konsument zostanie bez zbędnej zwłoki powiadomiony o przyczynach opóźnienia oraz podany zostanie nowy termin dostawy. Jeżeli sklep internetowy Gplshop nie będzie w stanie zaradzić sytuacji w rozsądnym czasie, wówczas konsumentowi przysługuje prawo do rezygnacji z zakupu. Dotyczy to również zamówień specjalnych.
10. Towary nieodebrane
W przypadku nieodebrania zamówionej przesyłki sklep nasz obciąży Państwa kwotą w wysokości 300 koron szwedzkich z tytułu kosztów, które zostały przez nas poniesione w związku z wysłaniem i zwrotem przesyłki, oraz kosztów administracyjnych.
11. Płatność
Płatności można dokonać za pomocą karty debetowej/kredytowej & PayPal płatności w ratach.
• Karta debetowa/kredytowa
Sklep nasz akceptuje następujące karty kredytowe: Visa oraz MasterCard/ Eurocard. Wszystkie transakcje są kodowane zgodnie z protokołem SSL (Secure Sockets Layer) i są całkowicie bezpieczne. Spełniamy wymagania PCI DSS.
• PayPal - bezpieczna i szybka opcja dokonywania płatności w sieci.
12. Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej otrzymacie Państwo potwierdzenie zamówienia wysłane na adres mailowy. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, być może trafiło ono do folderu Spam.
Jeśli po sprawdzeniu zawartości tego folderu nadal brak jest potwierdzenia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, by uzyskać pomoc.
Istotne jest, aby sprawdzić dane umieszczone na potwierdzeniu zamówienia, gdyż w przeciwnym razie wysłanie przesyłki na niewłaściwy adres lub podanie błędnych danych adresowych może wiązać się dodatkowymi kosztami.
13. Błędy i korekta opublikowanych materiałów
Zastrzegamy sobie prawo do błędów cenowych oraz przetwarzania obrazu, błędów technicznych w witrynie internetowej, przeglądarce lub sprzęcie, takim jak sieci i serwery.
14. Reklamacje
Nasz sklep gwarantuje, że otrzymany przez Państwa towar w momencie dostawy jest wolny od wad. W przypadku otrzymania towaru wadliwego prosimy jak najszybciej skontaktować się z nami i szczegółowo opisać usterkę produktu. Zgodnie z treścią Ustawy o Zakupach Konsumenckich (Konsumentköplagen) obowiązuje 3–letni okres reklamacyjny oraz 2 miesiące, które uważane są za uzasadniony czas na usunięcie usterki/ wady.
W przypadku zwrotu reklamacyjnego/gwarancyjnego, klient jest zobowiązany opłacić koszty odesłania towaru na nasz adres, a następnie nasz sklep koszty te klientowi zrefunduje. Bez naszej uprzedniej pisemnej zgody, nasz sklep nie odbiera przesyłek, w odniesieniu do których koszt wysyłki ponosi adresat! W przypadku ewentualnego sporu, nasza polityka przewiduje stosowanie się do zaleceń Krajowej Komisji Rozstrzygania Sporów Konsumenckich (Allmänna Reklamationsnämnden). W przypadku jeżeli w razie reklamacji sklep internetowy Gplshop dokona dostawy zamiennej lub usunie wadę, ewentualne koszty przesyłki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep internetowy Gplshop zareklamowanego towaru. Odesłanie towaru oraz zwrot należności powinny zostać dokonane bez zbędnej zwłoki.
15. Gwarancja
Gplshop udziela 2–letniej gwarancji na wszystkie NOWE produkty z wyjątkiem akcesoriów i części zamiennych, na które udzielamy gwarancji wynoszącej 1 rok.
Gwarancja na towary obejmuje wyłącznie wady fabryczne tkwiące w produkcie, a zatem nie obejmuje wad powstałych podczas dokonywania lub po dokonaniu samodzielnej modyfikacji funkcji i wyglądu produktu, takiej jak jego przebudowa, aktualizacja lub inna konfiguracja. Otrzymane potwierdzenie zamówienia obowiązuje jako dokument gwarancyjny.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
• Nieprawidłowego montażu
• Zaniedbania
• Wypadku
• Użytku profesjonalnego
• Użytkowania w zawodach sportowych
• Normalnego zużycia/pogorszenia funkcji
Gplshop zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji w przypadku, gdy okaże się, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów.
16. Instrukcje
W stosownych przypadkach produkt jest zaopatrzony w instrukcję użytkowania w formie papierowej lub cyfrowej.
17. Sprzedaż osobom nieletnim
Bez zgody opiekunów prawnych nasz sklep nie zawiera żadnych umów z osobami niepełnoletnimi (w wieku poniżej 18 roku życia).
18. Zaniedbanie
Jeśli konsument będzie eksploatował swój towar w sposób przekraczający dozwolony sposób postępowania lub w warunkach braku któregokolwiek z elementów albo jego uszkodzenia, wówczas będzie on odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru, a w przypadku zwrotu produktu zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty odpowiadającej uszczerbkowi na wartości. W uzasadnionych przypadkach taki uszczerbek może wynosić do 100% wartości.
19. Odpowiedzialność
Gplshop zakłada, że osoba dokonująca zakupu produktów na stronie internetowej posiada niezbędną wiedzę na temat montażu zamówionej części zamiennej lub akcesoriów. Ponoszą Państwo zatem odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego montażu dostarczonej części zamiennej w sposób profesjonalny. Praca w sposób nieprofesjonalny może powodować poważne zagrożenie dla użytkownika. Roszczenia odszkodowawcze wynikające z faktu nieprawidłowego użytkowania/montażu nie będą rozpatrywane.
20. Promocje i oferty
Gplshop może od czasu do czasu organizować akcje promocyjne na stronie internetowej, które mogą oferować korzystniejsze warunki niż określone w niniejszym Regulaminie, np. w zakresie płatności. Warunki te będą obowiązywać przez cały okres aktywności akcji promocyjnej i będą odnosić się do konkretnych produktów określonych przez Gplshop w związku z promocją. Gplshop zastrzega sobie prawo do odwołania tego rodzaju promocji w dowolnym momencie. Po zakończeniu lub odwołaniu akcji promocyjnej będą obowiązywać niniejsze warunki bez zmian. Oferty dotyczące określonych produktów na stronie internetowej obowiązują przez ograniczony czas lub do wyczerpania zapasów.
21. Siła wyższa
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za opóźnienia lub wady powstałe w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od firmy, takich jak konflikt pracowniczy, pożar, wojna, decyzja organów władzy, zredukowana dostawa pochodząca od dostawcy lub jej brak.
Ponadto nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany w produktach/właściwościach produktów, które zostały zmodyfikowane przez danego dostawcę, jak i inne czynniki, na które nie mamy wpływu. Firma nie ponosi również odpowiedzialności za bezpośrednie lub pośrednie szkody/straty, na które klient może być narażony.
22. Pytania dotyczące regulaminu składania zamówień
W razie pytań dotyczących naszego regulaminu składania zamówień zawsze można się z nami skontaktować. Dane teleadresowe mogą Państwo znaleźć poniżej. W przypadku zakupu wysyłamy bezpośrednie potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej. Brak potwierdzenia może np. oznaczać, że podany adres mailowy był błędny. W takim przypadku prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klientów.
info@gplshop.se
Formularz kontaktowy >>
Informacja dotycząca bezpieczeństwa handlu elektronicznego >>
Polityka ochrony danych sklepu Gplshop:
W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Gplshop wykorzystuje Państwa dane osobowe, aby móc Państwu zaoferować nasze produkty oraz usługi. Nie gromadzimy większej ilości Państwa danych osobowych niż jest całkowicie niezbędne. Żadnych danych osobowych nie sprzedajemy jakimkolwiek stronom trzecim. W ramach niniejszej polityki ochrony danych osobowych sprawdzamy Państwa dane osobowe i objaśniamy, w jaki sposób je zbieramy i wykorzystujemy. Zamówienie przez Państwa produktów u nas oznacza, że Państwo akceptują naszą politykę ochrony danych osobowych. Chcemy także przedstawić Państwu, Państwa prawa. Jest rzeczą ważną, aby przed złożeniem zamówienia u nas, dokładnie zapoznać się z naszą polityką ochrony danych osobowych. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem info@gplshop.se
Jakie informacje są przez nas zbierane?
Nasza firma gromadzi informacje o Państwu jako o osobach fizycznych lub firmach w momencie złożenia u nas zamówienia lub w przypadku kontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza, poczty elektronicznej, telefonu, mediów społecznościowych lub w sposób listowny.
Gromadzone przez nas informacje mogą obejmować:
• Dane osobowe i kontaktowe
• Imię i nazwisko/nazwę firmy
• Numer rejestracji/numer personalny
• Dane adresowe
• Adres e-mail/numer telefonu
• Informacje dotyczące dostawy
• Adres do faktury
• Informacje do umieszczenia na fakturze
• Inne informacje dotyczące płatności
• Informacje finansowe
• Informacje o urządzeniu
• Informacje geograficzne
Co robimy z informacjami?
Państwa dane są nam niezbędne, abyśmy mogli wysyłać Państwu nasze materiały reklamowe w sposób mailowy lub za pośrednictwem zwykłej poczty, a jeżeli korzystają Państwo z naszej opcji „odbioru w sklepie” lub usług warsztatowych, wówczas wysyłamy informacje lub kontaktujemy się z Państwem telefonicznie w sprawie Państwa maszyn lub produktów, na przykład w momencie, gdy będą one gotowe do odbioru.
Czy odsprzedajemy zgromadzone informacje osobom trzecim?
Państwa informacji osobowych nigdy i nikomu nie odsprzedajemy. Dzielenie się Państwa danymi osobowymi z usługodawcami sklepu Gplshop może być niezbędne do tego, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań wobec Państwa. Spełniamy wymagania techniczne i prawne dotyczące bezpiecznego przetwarzania Państwa danych osobowych.
Przykłady firm, którym możemy udostępnić Państwa dane osobowe:
• Dostawca produktu zapewniający gwarancję
• Biura Informacji Kredytowej
• Organy władzy
• Inne
W jakiej strefie geograficznej przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Zawsze staramy się przetwarzać Państwa dane osobowe na obszarze krajów UE/EOG.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne do wykonania naszych zobowiązań.
Jakie są Państwa uprawnienia?
• Mogą Państwo zażądać kopii informacji, jakie na Państwa temat zgromadziliśmy.
• Mają Państwo prawo do korekty błędnych informacji na Państwa temat.
• Mają Państwo prawo zażądać usunięcia informacji o sobie*
*Gplshop posiada prawne zobowiązania, które uniemożliwiają nam natychmiastowe usunięcie części Państwa
danych. Zobowiązania te wynikają między innymi z przepisów dotyczących rachunkowości oraz
przepisów podatkowych, bankowych i dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy.
Gplshop dysponuje następującymi kanałami sprzedaży
Sklep Entreprenadbutiken
Sklep Gplshop
Sklep Gräsklipparbutiken
Sklep Motorsågsbutiken
Sklep Skogochträdgårdsbutiken
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zapewniamy możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni zgodnie z Ustawą (2005:59) o umowach zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa.
Towar musi zostać zwrócony w stanie praktycznie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów zaplombowanych plomba zabezpieczająca musi być nienaruszona.
W razie zerwania plomby zwracany towar będzie uważany za używany i zastrzegamy sobie prawo do obniżenia jego ceny o kwotę odpowiadającą pomniejszeniu wartości towaru.
Koszty frachtu zwrotnego ponosi klient, który musi być w stanie na żądanie dowieść tego, że towar został odesłany. A zatem zawsze należy uzyskać pokwitowanie nadania przesyłki wystawione przez firmę kurierską.
Jeżeli będą Państwo chcieli skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +4631- 24 30 15 lub pod adresem mailowym info@gplshop.se w celu zgłoszenia rezygnacji z zakupu.
Za pośrednictwem poczty elektronicznej prześlemy Państwu formularz z adresem, pod który należy zwrócić towar oraz informację dotyczącą sposobu postępowania. Jeśli zechcą Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konieczne jest powiadomienie nas o tym fakcie zgodnie z prawem szwedzkim. Z tego względu zwroty dokonane bez uprzedniego powiadomienia zostaną odrzucone.
Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie osób prywatnych, a nie firm.
Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku zestawów naklejek do kosiarek Automower, które nie podlegają zwrotowi, gdyż są produkowane zgodnie z życzeniami klienta.
Wytyczne dotyczące zwrotu i wymiany produktów, umożliwiające uniknięcie potrąceń z tytułu obniżenia wartości:
• Towar musi zostać zwrócony w stanie praktycznie niezmienionym i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów zaplombowanych plomba zabezpieczająca musi być nienaruszona .
• Żądanie wymiany / odstąpienia od umowy zostało przez nas odebrane w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Państwa przesyłki. Następnie należy dopilnować, abyśmy otrzymali towar w ciągu kolejnych 14 dni.
• Towar/towary muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, które nie może być uszkodzone i musi zawierać całą pierwotną zawartość.
• Towar/towary nie mogą być zmontowane, używane ani nie mogą w jakikolwiek inny sposób odbiegać od swojego pierwotnego stanu.
• Zawsze należy sprawdzić, czy zamówienie zostało prawidłowo zrealizowane, porównując numery artykułów otrzymanych produktów z dołączonym dowodem zakupu bez naruszania opakowania.
• Nieodebranie przesyłki nie jest uznawane za skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy.
• Koszty frachtu zwrotnego ponosi klient, który musi być w stanie na żądanie dowieść tego, że towar został odesłany. A zatem zawsze należy uzyskać pokwitowanie nadania przesyłki wystawione przez firmę kurierską.
• Postępowanie w przypadku zwrotu towaru trwa do 14 dni.
2. Plombowanie towarów:
W zależności od sposobu pakowania towary są plombowane na różne sposoby. Najczęściej stosuje się zamknięcie w plastikowym worku. Elektroniczne części zamienne są często plombowane za pomocą etykiety lub specjalnej taśmy. Przykładowy wygląd takiego sposobu plombowania przedstawiamy poniżej:
3. Jak dokonać zwrotu towaru
Zwracany towar należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres podany w formularzu zwrotu. Nie mamy możliwości odbioru paczek w punktach wydawania przesyłek, jeśli jednak do tego dojdzie, potrącamy 30 EUR od kwoty przeznaczonej do zwrotu. Najkorzystniej dla Państwa i dla nas będzie zatem wysłać zwracany towar jako przesyłkę firmową lub podobną. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty poniesione w związku z nieodpowiednim pakowaniem. Koniecznie należy więc dopilnować, aby towar został dobrze zapakowany.
Po zatwierdzeniu zwrotu towaru zwracany jest całkowity koszt produktu bez kosztu wysyłki.
4. Zwrot środków
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy są Państwo uprawnieni do otrzymania zwrotu należnych środków w ciągu 14 dni od dnia odebrania zwrotu przez Gplshop. Zwrot należności zostanie dokonany za pomocą takich samych środków, jakie zostały użyte podczas zakupu.
5. Wymiana towaru
Chcą Państwo wymienić towar, ponieważ przypadkowo został zamówiony niewłaściwy? A może rozmiar nie był odpowiedni? Prosimy o kontakt, jeśli chcą Państwo skorzystać ze swojego prawa do zwrotu towaru, odesłać towar przeznaczony do zwrotu, a następnie dokonać poprawnego zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Po otrzymaniu towaru, który chcą Państwo wymienić, dokonamy zwrotu środków uiszczonych za ten towar.
6. Prawo do zwrotu towaru
Zapewniamy możliwość skorzystania z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni. Prawo do zwrotu zakupionego towaru oznacza, że otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z użytkowania towaru i dokonania jego zwrotu w określonym terminie.
Prawo do zwrotu nie dotyczy towarów, których opakowanie zostało naruszone lub które były używane.
Adres do zwrotu towarów jest następujący:
GPLSHOP.SE
C/O Entreprenadbutiken AB
Transportgatan 39
422 46 Hisings Backa
Szwecja
(Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konsumenta)
Link do formularza odstąpienia od umowy: Konsumentverket ångerblankett
7. Wysyłka i dostawa
Na terenie krajów UE dostawy z naszej firmy realizowane są za pośrednictwem Poczty Szwedzkiej (Posten) oraz firmy kurierskiej DHL, zgodnie z zasadami określonymi poniżej. Zamówienia opuszczają naszą firmę w ciągu 1-3 dni. W przypadku ewentualnego opóźnienia w dostawie, jako klient masz prawo odstąpić od zakupu. Koszty wysyłki zależą od wagi, rozmiaru i miejsca docelowego. Wybrany towar wysyłamy bezpłatnie. Dokładne koszty wysyłki podane są w polu „Do kasy” przed dokonaniem zakupu. Poczta/DHL: Całkowity czas dostawy: 2-6 dni roboczych. Należy pamiętać, że w trudno dostępnych i słabo zaludnionych obszarach czas dostawy może być dłuższy niż czas podany poniżej.
Czas oczekiwania u przedstawiciela firmy przewozowej wynosi 10 dni.
W przypadku krajów spoza UE jest doliczana opłata importowa i VAT z tytułu importu przez firmę transportową.
8. Uszkodzenia powstałe podczas transportu
Wszelkie reklamacje dotyczące transportu muszą być zgłaszane za pośrednictwem firmy DHL. Aby złożyć reklamację, należy zastosować się do wskazówek poniższej instrukcji.
Należy odwiedzić stronę internetową firmy DHL. W zakładce Kontakta oss (Skontaktuj się z nami) prosimy wybrać Reklamation inrikes (Reklamacje krajowe) – a następnie należy zarejestrować reklamację. W tym celu należy wypełnić formularz i wysłać go. Firma DHL powinna się z Państwem skontaktować w ciągu 1–2 dni roboczych.
Ewentualnie można zadzwonić do DHL pod numer telefonu 0771-345 345
9. Części zamienne
Części zamienne nie wchodzą w skład naszego podstawowego asortymentu towarowego. Części te są zamawiane na życzenie klienta po złożeniu przez niego zamówienia. Czas uzyskania części zamiennych od dostawcy wynosi zazwyczaj 2–5 dni. Towar jest następnie wysyłany z naszego sklepu w ciągu 1–3 dni roboczych. Nie ma możliwości anulowania zamówienia na części zamienne.
Prosimy zwrócić uwagę, że w przypadku resztek towaru u naszego dostawcy, czas dostawy części zamiennych może się różnić.
W przypadku, gdy sklep internetowy Gplshop nie będzie w stanie dostarczyć towaru w uzgodnionym czasie, wówczas konsument zostanie bez zbędnej zwłoki powiadomiony o przyczynach opóźnienia oraz podany zostanie nowy termin dostawy. Jeżeli sklep internetowy Gplshop nie będzie w stanie zaradzić sytuacji w rozsądnym czasie, wówczas konsumentowi przysługuje prawo do rezygnacji z zakupu. Dotyczy to również zamówień specjalnych.
10. Towary nieodebrane
W przypadku nieodebrania zamówionej przesyłki sklep nasz obciąży Państwa kwotą w wysokości 300 koron szwedzkich z tytułu kosztów, które zostały przez nas poniesione w związku z wysłaniem i zwrotem przesyłki, oraz kosztów administracyjnych.
11. Płatność
Płatności można dokonać za pomocą karty debetowej/kredytowej & PayPal płatności w ratach.
• Karta debetowa/kredytowa
Sklep nasz akceptuje następujące karty kredytowe: Visa oraz MasterCard/ Eurocard. Wszystkie transakcje są kodowane zgodnie z protokołem SSL (Secure Sockets Layer) i są całkowicie bezpieczne. Spełniamy wymagania PCI DSS.
• PayPal - bezpieczna i szybka opcja dokonywania płatności w sieci.
12. Potwierdzenie zamówienia
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej otrzymacie Państwo potwierdzenie zamówienia wysłane na adres mailowy. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, być może trafiło ono do folderu Spam.
Jeśli po sprawdzeniu zawartości tego folderu nadal brak jest potwierdzenia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, by uzyskać pomoc.
Istotne jest, aby sprawdzić dane umieszczone na potwierdzeniu zamówienia, gdyż w przeciwnym razie wysłanie przesyłki na niewłaściwy adres lub podanie błędnych danych adresowych może wiązać się dodatkowymi kosztami.
13. Błędy i korekta opublikowanych materiałów
Zastrzegamy sobie prawo do błędów cenowych oraz przetwarzania obrazu, błędów technicznych w witrynie internetowej, przeglądarce lub sprzęcie, takim jak sieci i serwery.
14. Reklamacje
Nasz sklep gwarantuje, że otrzymany przez Państwa towar w momencie dostawy jest wolny od wad. W przypadku otrzymania towaru wadliwego prosimy jak najszybciej skontaktować się z nami i szczegółowo opisać usterkę produktu. Zgodnie z treścią Ustawy o Zakupach Konsumenckich (Konsumentköplagen) obowiązuje 3–letni okres reklamacyjny oraz 2 miesiące, które uważane są za uzasadniony czas na usunięcie usterki/ wady.
W przypadku zwrotu reklamacyjnego/gwarancyjnego, klient jest zobowiązany opłacić koszty odesłania towaru na nasz adres, a następnie nasz sklep koszty te klientowi zrefunduje. Bez naszej uprzedniej pisemnej zgody, nasz sklep nie odbiera przesyłek, w odniesieniu do których koszt wysyłki ponosi adresat! W przypadku ewentualnego sporu, nasza polityka przewiduje stosowanie się do zaleceń Krajowej Komisji Rozstrzygania Sporów Konsumenckich (Allmänna Reklamationsnämnden). W przypadku jeżeli w razie reklamacji sklep internetowy Gplshop dokona dostawy zamiennej lub usunie wadę, ewentualne koszty przesyłki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep internetowy Gplshop zareklamowanego towaru. Odesłanie towaru oraz zwrot należności powinny zostać dokonane bez zbędnej zwłoki.
15. Gwarancja
Gplshop udziela 2–letniej gwarancji na wszystkie NOWE produkty z wyjątkiem akcesoriów i części zamiennych, na które udzielamy gwarancji wynoszącej 1 rok.
Gwarancja na towary obejmuje wyłącznie wady fabryczne tkwiące w produkcie, a zatem nie obejmuje wad powstałych podczas dokonywania lub po dokonaniu samodzielnej modyfikacji funkcji i wyglądu produktu, takiej jak jego przebudowa, aktualizacja lub inna konfiguracja. Otrzymane potwierdzenie zamówienia obowiązuje jako dokument gwarancyjny.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
• Nieprawidłowego montażu
• Zaniedbania
• Wypadku
• Użytku profesjonalnego
• Użytkowania w zawodach sportowych
• Normalnego zużycia/pogorszenia funkcji
Gplshop zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji w przypadku, gdy okaże się, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów.
16. Instrukcje
W stosownych przypadkach produkt jest zaopatrzony w instrukcję użytkowania w formie papierowej lub cyfrowej.
17. Sprzedaż osobom nieletnim
Bez zgody opiekunów prawnych nasz sklep nie zawiera żadnych umów z osobami niepełnoletnimi (w wieku poniżej 18 roku życia).
18. Zaniedbanie
Jeśli konsument będzie eksploatował swój towar w sposób przekraczający dozwolony sposób postępowania lub w warunkach braku któregokolwiek z elementów albo jego uszkodzenia, wówczas będzie on odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru, a w przypadku zwrotu produktu zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty odpowiadającej uszczerbkowi na wartości. W uzasadnionych przypadkach taki uszczerbek może wynosić do 100% wartości.
19. Odpowiedzialność
Gplshop zakłada, że osoba dokonująca zakupu produktów na stronie internetowej posiada niezbędną wiedzę na temat montażu zamówionej części zamiennej lub akcesoriów. Ponoszą Państwo zatem odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego montażu dostarczonej części zamiennej w sposób profesjonalny. Praca w sposób nieprofesjonalny może powodować poważne zagrożenie dla użytkownika. Roszczenia odszkodowawcze wynikające z faktu nieprawidłowego użytkowania/montażu nie będą rozpatrywane.
20. Promocje i oferty
Gplshop może od czasu do czasu organizować akcje promocyjne na stronie internetowej, które mogą oferować korzystniejsze warunki niż określone w niniejszym Regulaminie, np. w zakresie płatności. Warunki te będą obowiązywać przez cały okres aktywności akcji promocyjnej i będą odnosić się do konkretnych produktów określonych przez Gplshop w związku z promocją. Gplshop zastrzega sobie prawo do odwołania tego rodzaju promocji w dowolnym momencie. Po zakończeniu lub odwołaniu akcji promocyjnej będą obowiązywać niniejsze warunki bez zmian. Oferty dotyczące określonych produktów na stronie internetowej obowiązują przez ograniczony czas lub do wyczerpania zapasów.
21. Siła wyższa
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za opóźnienia lub wady powstałe w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od firmy, takich jak konflikt pracowniczy, pożar, wojna, decyzja organów władzy, zredukowana dostawa pochodząca od dostawcy lub jej brak.
Ponadto nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany w produktach/właściwościach produktów, które zostały zmodyfikowane przez danego dostawcę, jak i inne czynniki, na które nie mamy wpływu. Firma nie ponosi również odpowiedzialności za bezpośrednie lub pośrednie szkody/straty, na które klient może być narażony.
22. Pytania dotyczące regulaminu składania zamówień
W razie pytań dotyczących naszego regulaminu składania zamówień zawsze można się z nami skontaktować. Dane teleadresowe mogą Państwo znaleźć poniżej. W przypadku zakupu wysyłamy bezpośrednie potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej. Brak potwierdzenia może np. oznaczać, że podany adres mailowy był błędny. W takim przypadku prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klientów.
info@gplshop.se
Formularz kontaktowy >>
Informacja dotycząca bezpieczeństwa handlu elektronicznego >>
Polityka ochrony danych sklepu Gplshop:
W jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Gplshop wykorzystuje Państwa dane osobowe, aby móc Państwu zaoferować nasze produkty oraz usługi. Nie gromadzimy większej ilości Państwa danych osobowych niż jest całkowicie niezbędne. Żadnych danych osobowych nie sprzedajemy jakimkolwiek stronom trzecim. W ramach niniejszej polityki ochrony danych osobowych sprawdzamy Państwa dane osobowe i objaśniamy, w jaki sposób je zbieramy i wykorzystujemy. Zamówienie przez Państwa produktów u nas oznacza, że Państwo akceptują naszą politykę ochrony danych osobowych. Chcemy także przedstawić Państwu, Państwa prawa. Jest rzeczą ważną, aby przed złożeniem zamówienia u nas, dokładnie zapoznać się z naszą polityką ochrony danych osobowych. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem info@gplshop.se
Jakie informacje są przez nas zbierane?
Nasza firma gromadzi informacje o Państwu jako o osobach fizycznych lub firmach w momencie złożenia u nas zamówienia lub w przypadku kontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza, poczty elektronicznej, telefonu, mediów społecznościowych lub w sposób listowny.
Gromadzone przez nas informacje mogą obejmować:
• Dane osobowe i kontaktowe
• Imię i nazwisko/nazwę firmy
• Numer rejestracji/numer personalny
• Dane adresowe
• Adres e-mail/numer telefonu
• Informacje dotyczące dostawy
• Adres do faktury
• Informacje do umieszczenia na fakturze
• Inne informacje dotyczące płatności
• Informacje finansowe
• Informacje o urządzeniu
• Informacje geograficzne
Co robimy z informacjami?
Państwa dane są nam niezbędne, abyśmy mogli wysyłać Państwu nasze materiały reklamowe w sposób mailowy lub za pośrednictwem zwykłej poczty, a jeżeli korzystają Państwo z naszej opcji „odbioru w sklepie” lub usług warsztatowych, wówczas wysyłamy informacje lub kontaktujemy się z Państwem telefonicznie w sprawie Państwa maszyn lub produktów, na przykład w momencie, gdy będą one gotowe do odbioru.
Czy odsprzedajemy zgromadzone informacje osobom trzecim?
Państwa informacji osobowych nigdy i nikomu nie odsprzedajemy. Dzielenie się Państwa danymi osobowymi z usługodawcami sklepu Gplshop może być niezbędne do tego, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań wobec Państwa. Spełniamy wymagania techniczne i prawne dotyczące bezpiecznego przetwarzania Państwa danych osobowych.
Przykłady firm, którym możemy udostępnić Państwa dane osobowe:
• Dostawca produktu zapewniający gwarancję
• Biura Informacji Kredytowej
• Organy władzy
• Inne
W jakiej strefie geograficznej przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Zawsze staramy się przetwarzać Państwa dane osobowe na obszarze krajów UE/EOG.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne do wykonania naszych zobowiązań.
Jakie są Państwa uprawnienia?
• Mogą Państwo zażądać kopii informacji, jakie na Państwa temat zgromadziliśmy.
• Mają Państwo prawo do korekty błędnych informacji na Państwa temat.
• Mają Państwo prawo zażądać usunięcia informacji o sobie*
*Gplshop posiada prawne zobowiązania, które uniemożliwiają nam natychmiastowe usunięcie części Państwa
danych. Zobowiązania te wynikają między innymi z przepisów dotyczących rachunkowości oraz
przepisów podatkowych, bankowych i dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy.
Gplshop dysponuje następującymi kanałami sprzedaży
Sklep Entreprenadbutiken
Sklep Gplshop
Sklep Gräsklipparbutiken
Sklep Motorsågsbutiken
Sklep Skogochträdgårdsbutiken