Problem z połączeniem Automower z Connect@Home (Bluetooth)

Jeśli kosiarka automatyczna Automower® nie pojawia się w aplikacji Automower® Connect podczas próby dodania jej przez Bluetooth (przy użyciu opcji krótkiego zasięgu Connect@Home lub Automower® Direct), sprawdź następujące punkty:

  • Czy stoisz wystarczająco blisko kosiarki? Do czasu zakończenia parowania musisz pozostać w pobliżu kosiarki.

  • Jeśli masz kilka kosiarek automatycznych, upewnij się, że próbujesz się połączyć z właściwym urządzeniem. Sprawdź numer seryjny (znajdziesz go w menu „Informacje” na kosiarce lub na tabliczce znamionowej kosiarki).
  • Uruchom ponownie kosiarkę. Po ponownym uruchomieniu kosiarki tryb parowania Bluetooth jest aktywowany na 180 sekund. Dotyczy to wszystkich kosiarek wyprodukowanych po 2018 roku.
  • Sprawdź, czy kosiarka nie jest już połączona z innym telefonem. Kosiarka może mieć tylko jedno aktywne połączenie Bluetooth na raz.
  • Sprawdź ustawienia Bluetooth w telefonie i w aplikacji Automower® Connect. Na telefonach z systemem operacyjnym Android sprawdź swoje ustawienia lokalizacji. 
  • iPhone: Sprawdź, czy kosiarka jest już sparowana z Twoim urządzeniem (otwórz Ustawienia > Bluetooth). Jeśli jest już sparowana, odłącz kosiarkę od telefonu, a następnie spróbuj ponownie sparować urządzenie z kosiarką, postępując zgodnie z instrukcjami w aplikacji Automower® Connect.
 Menu bloga

Help Center

Centrum pomocy Gplshop to cyfrowa instrukcja obsługi kosiarki zautomatyzowanej Husqvarna Automower. Nauczymy Cię, jak wymieniać akumulatory, płytki drukowane i inne części zamienne w kosiarce Husqvarna Automower.

Posty na blogu na temat

Zaloguj się