Problem z połączeniem Automower z Connect@Home (Bluetooth)
Jeśli kosiarka automatyczna Automower® nie pojawia się w aplikacji Automower® Connect podczas próby dodania jej przez Bluetooth (przy użyciu opcji krótkiego zasięgu Connect@Home lub Automower® Direct), sprawdź następujące punkty:
- Czy stoisz wystarczająco blisko kosiarki? Do czasu zakończenia parowania musisz pozostać w pobliżu kosiarki.
- Jeśli masz kilka kosiarek automatycznych, upewnij się, że próbujesz się połączyć z właściwym urządzeniem. Sprawdź numer seryjny (znajdziesz go w menu „Informacje” na kosiarce lub na tabliczce znamionowej kosiarki).
- Uruchom ponownie kosiarkę. Po ponownym uruchomieniu kosiarki tryb parowania Bluetooth jest aktywowany na 180 sekund. Dotyczy to wszystkich kosiarek wyprodukowanych po 2018 roku.
- Sprawdź, czy kosiarka nie jest już połączona z innym telefonem. Kosiarka może mieć tylko jedno aktywne połączenie Bluetooth na raz.
- Sprawdź ustawienia Bluetooth w telefonie i w aplikacji Automower® Connect. Na telefonach z systemem operacyjnym Android sprawdź swoje ustawienia lokalizacji.
- iPhone: Sprawdź, czy kosiarka jest już sparowana z Twoim urządzeniem (otwórz Ustawienia > Bluetooth). Jeśli jest już sparowana, odłącz kosiarkę od telefonu, a następnie spróbuj ponownie sparować urządzenie z kosiarką, postępując zgodnie z instrukcjami w aplikacji Automower® Connect.