Sprawdź, czy Twoja kosiarka Automower Connect została zainstalowana poprawnie
Wszystkie modele kosiarek Automower® X (od 2018 r.)* są dostarczane z fabrycznie instalowanym zestawem Automower® Connect. W przypadku innych modeli** istnieje możliwość doposażenia w zestaw Automower® Connect.
Skontaktuj się z nami, jeśli kosiarka nie posiada zestawu Automower® Connect, a chciałbyś go zainstalować.
Skąd mam wiedzieć, czy moja kosiarka automatyczna Automower® ma zainstalowany zestaw Automower® Connect?
Jeśli nie masz pewności, czy kosiarka ma już zainstalowany zestaw Automower® Connect, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Przejdź do menu głównego na panelu sterowania kosiarki
- Wybierz Akcesoria.
- Jeśli w kosiarce zainstalowano zestaw Automower® Connect, Automower® Connect jest jedną z opcji w menu.
- Jeśli w kosiarce nie zainstalowano Automower® Connect, jedną z dostępnych opcji jest Connect®Home.
* Z wyjątkiem modelu Automower® 330X.
** Niedostępne dla modelu Automower® 105.